a001f79fc963940b9b743dab3820cb45
top of page

GARANTIE | KLACHTEN

Image by Kelly Sikkema

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onze klantenservice. Klik op de link of mail naar klantenservice@black-just-black.nl

Bij klachten zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan voorkomen dat wij eerst met onze leverancier moeten overleggen. Het kan dan helaas even duren voor je wat van ons hoort. We vragen je begrip hiervoor. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

bottom of page